باران و دیگر هیچ

پنجره هستم. پنجره ای رو به باران. امیدوار و ...

باران و دیگر هیچ

پنجره هستم. پنجره ای رو به باران. امیدوار و ...

14

میخوام یه چیزی تعریف کنم براتون:
شده تا حالا حس کنین تو خلا زندگی میکنین؟ یعنی هر نیرویی.که وارد میشه بهتون هیچ تاثیری نداره ؟ مثلا میرین مهونی، سفر، خرید... ولی انگار هیچی.ثبت نمیشه تو ذهنتون. بی تفاوت نیستین ولی اینقدر تو خودتون غرق شدین که یادتون نمیاد زندگی اجتماعی، تغییر مکان و زمان هم وجود داره. انگار ادم تو یه زمان خاص تو گذشته مرده و بعد از اون زمان دیگه چیزی ثبت نمیشه. خیلی حال بدیه. همه چیز ساکن و گنگه. راکد. میبینی ولی ثبت نمیشه، گوش میدی ولی نمیشنوی. انگار ذهنت اروم اروم داره تهی میشه.
من از 8 یا 9 ماه پیش اینطوری شدم. زندگی توی خلا. خیلی برای بیرون اومدن ازش تلاش کردم ولی موقته. دوباره برمیگردم بهش بدون اینکه بفهمم چشم باز میکنم و میبینم تو خودم فرو رفتم. امروز برای اولین بار تونستم حالمو توصیف کنم. قبلا نمی فهمیدم چی میشه تازگی دارم به شناخت میرسم.
نمیدونم شما این اوضاع رو تجربه کردین یا نه ولی امشب از اینکه تونستم حال چرندمو توصیف کنم و دقیقا بگم چجوریه حس خوب ساده ای دارم. مثل ادمی که زبونشو نمیفهمیدن حالا یه مترجم اومده که میتونه حرفاشو ترجمه کنه...
خل.شدم:-D

13

مدت هاست از خودم دور ماند ام. جدا افتاده ام. اینقدر فشار به روح و تنم وارد کردم بله وارد کردم که دیگر رمقی نیست. هر روز که بیدار میشوم احساس میکنم دیگر توانایی ادامه این زندگی را ندارم. دارم میفهمم مفهوم سخت گرفتن چیه. قبلا خیلیا میگفتن بهم ولی نمی فهمیدم ولی الان بهتر می فهمم. از این خود اتهامی خسته شدم. از این که فکر کنم چی میشه و چی نمیشه خسته شدم. میدونی دلم میخواد همه بارها رو بذارم زمین و رها بشم. رها بشم از بند همه چیز و همه کس. از این شرایط احمقانه ای که برای خودم درست کردم بدم میاد از همه چیز میترسم. واقعا افسرده شدم. میخوام از خودم بیام بیرون، فراموش کنم آنچه داشتم و الان ندارم. از صفر شروع کنم....

+ هر چی خواستم بهت گفتم ولی سبک نشدم. شاید چون تو سکوت کردی و حرف نزدی. نمی خوام صداتو بشنوم. توانایی شنیدن صداتو ندارم....

++ خانه ام آتش گرفته آتشی جانسوز....

دلانه

ماهی ها نه گریه می کنند

نه قهر

و نه اعتراض!

تنها که می شوند

قیدِ دریا را می زنند

و تمام مسیر رودخانه را

تا اولین قرار عاشقی شان

برعکس شنا می کنند!

بهرنگ قاسمی


موسیقی

توصیه  امروز من:

خسرو شکیبایی/ نامه ها/...


...

باشد گریه نمی کنم 

گاهی اوقات هرکسی حتی از احتمال شوقی شبیه همین حالای من به گریه می افتد چه عیبی دارد، اصلا چه فرقی دارد،

 دارد باران می بارد و هنوز هم نامه ای به مقصد نمی رسد...


http://www.javanemrooz.com/music/album-414.aspx


12

پنجره و برنامه مفصل آذر ...

** عکس ها حذف شد.